zaterdag 27 april 2013

Uien drogen



Sinds kort ben ik voedsel aan het drogen. Ik ben geïnspireerd door WECKENonline.eu waar ik tegenwoordig heel veel recepten van maak. Ik had al eens eerder uien gedroogd. Ik ben begonnen met uien te drogen in de oven en ze smaken heerlijk. Ik weet dat de uien, door de te hoge temperatuur in de oven, alle goede voedingsstoffen verliezen maar omdat ik wat gewicht wil verliezen sinds dat ik gestopt ben met roken, zijn deze uien heerlijk als snack ipv een zakje chips, dus de voedingsstoffen vind ik nu niet zo belangrijk. De smaak is veel intenser maar niet storend of te sterk. Of ik een voedseldroger zal kopen dat weet ik nog niet. WECKENonline geeft als raad: Probeer eerst te drogen in de oven en kijk of het drogen u bevalt voordat u een voedseldroger koopt. Ik vind dat top voor een webshop die voedseldrogers verkoopt! Als ik een voedseldroger koop zal het zeker bij WECKENonline zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten