maandag 5 november 2012

Is Astrid Bryan dom !?

In navolging van mijn blog over: De Nederlandse Hollywoodvrouwen moet mij toch nog iets van het hart over de enige echte Belgische Hollywoodvrouw Astrid Bryan. Ik heb nooit naar haar serie gekeken omdat ik liever lees en ik zulke realityprogramma's grote onzin vind, maar mijn man vindt het helemaal geweldig. Daar bedoel ik mee dat hij dubbel ligt van het lachen over de fratsen en het gedrag van Astrid Bryan. Volgens zijn eigen zeggen heeft hij nog nooit zo'n domme meid als Astrid Bryan gezien en vindt hij het geweldig dat ze zomaar op TV laat zien hoe dom ze is. Dus heb ik ook maar eens een avond naar Astrid in Wonderland gekeken. Wat ik snap, is dat een vrouw zoals Astrid Bryan, meer geld wil halen uit haar serie: Een eigen nagellaklijn, fotoshoots, boeken enz. Mensen kijken volop naar Astrid Bryan en wat ik echt erg voor haar vindt, en ik hoop eigenlijk niet, dat Astrid het zichzelf realiseert, is dat mensen kijken omdat ze zo dom overkomt op TV. Mijn man zegt: Kom op, Astrid zal toch wel snappen dat mensen naar haar realityshow Astrid in Wonderland kijken omdat zo idioot overkomt en eigenlijk dom is! Maar zelf, ben ik niet zeker, dat Astrid snapt dat ze uitgelachen wordt. (en dat is nog een understatement). Mensen imiteren zelfs haar schuddende handjes, haar onhandigheid bij sport, de grote ogen die zo opzet, den John zijn bitties en haar donut, haar niet zo slimme opmerkingen enz. Tja, ik vind het echt vervelend dat Astrid denkt goed bezig te zijn, tenminste dat is de indruk die ze wil wekken op TV, en dat heel Belgie en Nederland haar belachelijk maakt. Op het werk heet een blooper sinds kort een "Astridje". Wat moeten de ouders van Astrid Bryan wel niet denken? Ik denk echt dat die arme mensen zich doodschamen. Zelfs mijn vader heeft Astrid een keer gezien en had medelijden met haar ouders. Zijn reactie was: Als ik zo'n dochter had als Astrid Bryan zou ik mijzelf schamen en ook het gevoel hebben dat ik als ouder mijn dochter niet goed opgevoed heb: totaal geen respect voor andere mensen die het veel moeilijker hebben in de wereld. Het moet niet gekker worden en, ik kijk maar naar mijzelf, als ik doorhad dat ik zo bekeken werd door de wereld, of ik er nu heel veel geld voor kreeg of niet, ik zou toch geen Astrid Bryan willen zijn. Vooral omdat Astrid Bryan, volgens professor Segers heel goed weet dat de invulling van haar dagen weinig voorstelt, maar daar gaat ze complexloos en zonder enige schaamte mee om. Haar leven draait om mooi zijn, zorgen voor Den John, partijen en feestjes en sinds kort geld verdienen aan haar mooie zelf. Jammer, Astrid had een voorbeeld kunnen zijn hoe je met heel veel geld, wat ze toch al had voor haar realityprogramma door te trouwen met den John, toch een zinvol en waardevol leven zou kunnen leven. Nu er zoveel mensen moeite hebben om op het einde van de maand hun rekeningen te kunnen betalen, is het des te schrijnender om te zien dat Astrid daar totaal geen weet of gevoel voor heeft. Jammer.... want ik denk dat Astrid, als persoon, een hele goede inborst heeft, echter door al de weelde, het geld en haar bekendheid niet meer weet waar het in het leven om draait, althans die indruk schept ze, gewild of ongewild..................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten