zaterdag 26 januari 2013

Ik draaf door met besparen!

Vorige week was ik bij het Kruidvat en kocht ik een luchtverfrisser voor het toilet voor maar 1 euro. De prijs was eerst 5,99, en zoals je weet kun je bij het Kruidvat soms echt je voordeel doen. De luchtverfrisser op het toilet gezet en wat denk je, echt een verschrikkelijke geur! Ik had natuurlijk de verpakking open moeten maken maar dacht, ik ga gewoon terug naar het Kruidvat en ruil dat ding om, of vraag mijn geld terug. Dus op de fiets, in dit weer, naar het Kruidvat en daar krijg ik het antwoord dat ik het ding niet om kan ruilen of mijn geld terug kan krijgen, omdat het een aanbieding was en ik het al uit de verpakking gehaald had. Daarop heb ik naar de manager gevraagd. Deze dacht waarschijnlijk dat ik echt niet normaal was. Hij luisterde naar mijn verhaal en vertelde mij hetzelfde als de medewerker. Ik drong nog wat aan, door te zeggen dat ik helemaal met de fiets was gekomen om de luchtverfrisser te ruilen. Och die arme manager, ik denk dat hij gedacht heeft: Een oplossing zoeken! want het spreken met deze dame kost mij meer dan die euro. Hij heeft mij het geld (1 euro) teruggegeven en gezegd dat hij de luchtverfrisser, in de winkel, op het toilet zal zetten. Och arme, de medewerkers van het Kruidvat, die lekker op het toilet zitten met deze verschrikkelijke geur. Tja, toen ik terug thuiskwam dacht ik: Ik moet echt eens nadenken voordat ik iets doe. Ik ben 2 uur kwijt geweest om het geld van een luchtverfrisser van 1 euro terug te krijgen. Ik begin echt door te draven met besparen en moet er eigenlijk wel om lachen. Ik hoop dat de medewerkers van het Kruidvat ook nog kunnen lachen na een toiletbezoek :-).

1 opmerking: