vrijdag 8 februari 2013

Spulletjes voor vrienden en familie

Ik heb door de jaren heen zoveel spullen verzameld en had besloten een gedeelte hiervan naar de kringloopwinkel te brengen. De spullen stonden al een week klaar in de hal en, tot mijn verbazing, vroegen bezoekende vrienden en familie wat ik met de spulletjes ging doen. (De spulletjes hadden te weinig waarde om te verkopen op internet). Nu, om een lang verhaal kort te maken: Ik heb nog maar 10% over van hetgeen ik in de hal had staan. Dit geeft veel meer voldoening. Omdat het in de hal staat, en ik aangeef het toch weg te willen doen, voelen vrienden en familie zich niet beschaamd om spulletjes mee te nemen. Dus ik zou zeggen: Geef uw spullen aan vrienden en familie voordat u ze naar de kringloopwinkel brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten