maandag 1 april 2013

Astrid Bryan misbruikt haar broer DE Lau

Na weer een aflevering Astrid in Wonderland ben ik er zeker van dan Astrid Bryan haar broer misbruikt voor haar eigen bekendheid. Ocharme, DE Lau, die ik niet meer als simpel kan noemen, kreeg bijna iets in een restaurant waar hij look (knoflook gegeten had) en het enige wat Astrid uit kon kramen was: "Als je niet goed word, doe het dan SCHOON! Doe het naar links want als je niet goed wordt en je moet overgeven komt het op mij terecht!" Geweldig, haar broer wordt echt niet goed en het enige waar Astrid aan denkt is hoe het overkomt voor televisie-kijkend Belgie en Nederland! De Lau is echt een simpele gast. Hij zit daar altijd maar naast Astrid Bryan die hem belachelijk maakt en hij heeft het blijkbaar niet door. Of zij het nu bewust of onbewust doet maar wie wil DE Lau nu nog als man? Hij komt over als een simpele ziel, een lieve gast moet ik zeggen, maar net zo dom als Astrid! Ik kan me niet voorstellen dat vader en moeder van Astrid en DE Lau trots zijn: ik zou niet meer over straat durven als ik mijn kinderen zo zou zien op TV! Volgens "inside information" wil de vader van Astrid Bryan en de Lau niet in de schijnwerpers verschijnen omdat hij zich schaamt voor beide kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten