donderdag 7 maart 2013

Belachelijk: geen random reader meer te krijgen bij de Rabobank!

Mijn random reader van de Rabobank is kapot. Dus ik 20 kilometer in de auto naar de Rabobank, om daar een nieuwe random reader te krijgen. Wat schets mijn verbazing: Je krijgt die niet meer mee bij de bank en moet deze online aanvragen. Het duurt minimaal 5 dagen voordat je, je random reader ontvangt. Echt belachelijk, ik moet betalingen doen en mijn eigen bank zorgt ervoor dat ik dit niet kan. Ik begrijp dat er bespaart moet worden maar de Rabobank gaat veel te ver in mijn ogen. Ik heb ook een klacht bij de Rabobank ingediend. Het zal waarschijnlijk niet veel helpen. Er zit daar waarschijnlijk zo'n hotemetoot die vergeet dat een zaak, of het nu een bank is of iets anders, het van zijn klanten moet hebben. Dat de Rabobank bespaart op die dure panden die ze elke keer bouwen. Mijn tip voor iedereen die bankiert bij de Rabobank: vraag alvast een 2e random reader aan ook al heeft u hem niet nodig. Als de uwe dan kapot gaat hoeft u geen volledige week te wachten. Hier de link om een nieuwe random reader aan te vragen: https://www.rabobank.nl/particulieren/klantenservice/ik_wil_een_random_reader_aanvragen_formulier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten