zondag 31 maart 2013

Natalia te gast op feestje Astrid Bryan

Wat schets mijn verbazing, of moet ik zeggen ongeloof. Zit daar niemand minder dan Natalia bij Astrid Bryan aan tafel tijdens het "feestje" dat Astrid gaf omdat ze 30 werd. (of moet ik zeggen dat DEN John voor Astrid gaf). Natalia zat zelfs naast Astrid?!? Ik begrijp dat Natalia ook wil blijven meedoen en dat het belangrijk is om je te laten zien in de pers en op TV, maar het feestje van Astrid Bryan? Kom op Natalia!
Ik kan echt niet begrijpen dat je graag met Astrid Bryan gezien wil worden. Als je bij haar aan tafel zit kun je toch niet anders overkomen dan, dat je een voorstander bent van het exorbitante gedrag van Astrid Bryan en ook, bijbehorende uitbuiting van de niet BV-er ("gewone" mensen). Astrid gooit met geld, is onverantwoord bezig, want ze heeft geen enkel idee wat iets kost, en geeft het verkeerde voorbeeld in deze tijden.
Natuurlijk misbruikt Astrid haar feestje: Ze gebruikt haar feestje om haar nieuwe kledinglijn en schoenenlijn te promoten. Ik kan me niet voorstellen dat wie dan ook, die op het feestje waren, daar op zaten te wachten.
Astrid heeft natuurlijk met haar nieuwe kledinglijn en schoenenlijn, waar ze zelf niets aan genaaid of ontworpen heeft, weer iets op de markt gebracht. Niet om rijk te worden, want welke idioot koopt iets van Astrid Bryan, maar om haar eigen ego te strelen. "My OWN clothing-line and I am sooooooo proud to see my OWN shoe-collection...... Een nagellaklijn had ze al, op tv had ze laten zien hoe ze de kleurtjes, samen met vriendinnetjes, uitgezocht had en ze in 1 keer een OWN nail polisch-line had. Zo zie je maar: het geld van DEN John doet veel. Misschien dat Astrid beter kan zeggen: "De kledinglijn en schoenenlijn van DEN John" en dat ze haar merk: DEN JOHNNY noemt. Ik vind dit zo, zo erg, voor al die getalenteerde ontwerpers die, met tranen in de ogen, deze "nieuwe mode" van Astrid Bryan zien ontstaan. En voor hen moet het ook verschrikkelijk zijn dat bekende TV figuren, waar zij zo graag voor zouden ontwerpen, zich laten lenen om aanwezig te zijn tijdens Astrid's ONE WOMAN show!
Maar even terug naar Natalia, jammer, ik vind haar een toffe madam. Ik had hier en daar wel eens wat pers gezien dat Natalia in LA was geweest en daar ook Astrid en DE LAU bezocht had, maar ja, dan denk je nog niet dat Natalia Astrid's beste vriendin aan het worden is. Want zo lijkt het wel....
Jammer, en er zullen er nog meer volgen! Want op een of andere manier worden mensen aangetrokken door anderen die veel publiciteit krijgen. Niet omdat ze deze mensen waarschijnlijk leuk vinden maar omdat dit natuurlijk voor hen ook extra publiciteit betekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten