Mijn random reader van de Rabobank is kapot. Dus ik 20 kilometer in de
auto naar de Rabobank, om daar een nieuwe random reader te krijgen. Wat
schets mijn verbazing: Je krijgt die niet meer mee bij de bank en moet
deze online aanvragen. Het duurt minimaal 5 dagen voordat je, je random
reader ontvangt. Echt belachelijk, ik moet betalingen doen en mijn eigen
bank zorgt ervoor dat ik dit niet kan. Ik begrijp dat er bespaart moet
worden maar de Rabobank gaat veel te ver in mijn ogen. Ik heb ook een
klacht bij de Rabobank ingediend. Het zal waarschijnlijk niet veel
helpen. Er zit daar waarschijnlijk zo'n hotemetoot die vergeet dat een
zaak, of het nu een bank is of iets anders, het van zijn klanten moet
hebben. Dat de Rabobank bespaart op die dure panden die ze elke keer bouwen.
Mijn tip voor iedereen die bankiert bij de Rabobank: vraag alvast een 2e
random reader aan ook al heeft u hem niet nodig. Als de uwe dan kapot
gaat hoeft u geen volledige week te wachten. Hier de link om een nieuwe random reader aan te vragen: https://www.rabobank.nl/particulieren/klantenservice/ik_wil_een_random_reader_aanvragen_formulier.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten