dinsdag 5 maart 2013

Vandaag, is zo'n dag, dat het heerlijk is om in de ww te zitten!

Nooit gedacht het te zeggen, MAAR: Vandaag, met deze heerlijke temperaturen op 5 maart, is het een dag waarvan ik het heerlijk vind om in de ww te zitten! Och arme, al die collega's die nu gewoon moeten werken. Het zonnetje schijnt, ik zit bij de vijver in de zon, heb een heerlijke leffe blond genomen en wat pinda's. (Om eerlijk te zijn ben ik al aan mijn tweede begonnen). Vanmorgen was ik boodschappen gaan doen en zag overal mensen die tuinmeubels zuiver maken, hun tuintje vegen en iedereen heeft goede zin. Of het nu de caissiere was of de buurman. Nog nooit gezien; ik was altijd werken.......Ik zie het wel zitten met deze temperaturen, lekker lunchen in de zon met 1 of 2 biertjes of een paar wijntjes en daarna een kleine siesta houden. Bij nader inzien denk ik, dat ik dit jaar geen zonnebank nodig heb :-) Echt fijn: Weer een besparing! Maar als ik zo doorga met lunchen: wel een afslankkuur!

1 opmerking: