Wat erg, maar toch ben ik erg blij. Schrijf ik online een klacht naar de Rabobank en ik word gebeld dat ik toch een nieuwe random reader op kan komen halen. Top service, maar waar het eigenlijk om gaat is dat de Rabobank er gewoon voor moet zorgen dat je niet 5 dagen op een random reader moet wachten. Je moet die gewoon op kunnen halen. De banken verdienen geld als slijk omdat wij sukkelaars hun werkzaamheden overnemen door online te bankieren en om dit mogelijk te maken, maakt de bank het ons moeilijk. Tja, waar is de logica? Ze willen dat je online bankiert maar de middelen daarvoor, dat is wel even moeilijk. Ik heb ook al gedacht dat het misschien een intern probleem is, dat de vestigingen van de Rabobanken die random readers elke keer kwijt zijn of deze te pas en te onpas meegeven of zelf mee naar huis nemen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om 5 random readers per bank op voorraad te hebben. De Rabobank heeft 853 vestigingen. Stel dat zo'n random reader 5 euro kost. Dan hebben ze bij de individuele banken 853 x 5 euro x 5 random readers liggen = 21.325 euro voor mensen die zich melden bij de Rabobank voor zo'n ding. Stel dat ze elke week 5 readers nodig hebben en daar gaat 0,1% van verloren dan hebben we het over 21 euro per week x 52 weken = 1.108 euro kosten per jaar. Dat moet toch te doen zijn voor een bank die vorig jaar: 2,1 miljard euro winst had en het jaar daarvoor zelfs 2,7 miljard euro. De winst dit jaar zal ongeveer 1,3 miljard euro zijn; maar dat zullen ze echt niet goed maken door bij hun vestigingen geen random readers meer neer te leggen :-). Ze verliezen er alleen maar klanten door..................
Geen opmerkingen:
Een reactie posten