woensdag 6 maart 2013

Te dik aan het worden!

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat de tranen over mijn wangen rollen terwijl ik dit schrijf. Maar even serieus: Ik ben echt veel te dik aan het worden. Ik woog, vroeger, maar maximaal 65 kilo. (het wisselde soms wel eens, maar meer dan 65 kilo nooit!) Sinds ik gestopt ben met roken en niet meer werk, vliegen de kilo's eraan. Vanmorgen was ik naar de winkel geweest en zag afslankcreme liggen van Nivea die in de aanbieding was. Dus: Ik koop meteen 2 tubes voor 8 euro per stuk. Volgens de verpakking smeer je dit op je "probleemzones". Die heb ik wel een paar; dus dat is geen probleem. Waarom ik nu zo moet lachen? Ik koop de creme en 1 uurtje later zit ik weer heerlijk te lunchen: 4 boterhammen met eieren en gebakken spek, en natuurlijk een heerlijke frisse witte wijn. Doordat het weer zo geweldig is, denk ik, dat ik dadelijk nog een wit wijntje neem :-)

3 opmerkingen:

  1. Dat groeien gaat zowiezo wel door en dat terwijl 'k nog steeds buitenshuis werk, ;)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter terug aan het werk gaan dus dan die jaloerse vernietigende commentaren over anderen op uw blog te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Anoniem, een beetje jammer dat u het commentaar op dit blog als vernietigend ziet. Zij verteld alleen de waarheid en ik denk ook dat de diva's een voorbeeldrol moeten nemen. (ps: de schrijfster van dit blog was dikker geworden toen zij gestopt was met roken toen zij nog werk had!). Zorg er in ieder geval voor dat als u reageert dit niet anoniem doet (beetje jammer) en dat u de feiten juist heeft. Ik vind het echt jammer dat alles wat zij over Astrid Bryan gevonden heeft en via inside information had de waarheid blijkt te zijn. Ik hoop dat de fans van Astrid Bryan, zoals u, zich niet bedrogen voelen door haar oneerlijkheid. Astrid Bryan heeft grof geld verdient door iedereen voor de gek te houden. Astrid zou toch moeten begrijpen dat zij alleen maar geld kan verdienen aan fans die haar trouw zijn. Als u het mij vraagt: Iemand die liegt voor de camera en dit alleen maar doet om in de belangstelling te staan en veel geld te verdienen is geen fans waard. Graag zou ik dan ook van u willen horen, wat u INHOUDELIJK, vindt van mijn reactie. Natuurlijk ook: Anoniem :-)

      Verwijderen