dinsdag 11 september 2012

Geen waterbed meer...en weer besparen!

Toen ik vandaag onze slaapkamer wilde poetsen zag ik dat de hoes van ons waterbed niet meer zo fris was. Zo'n nieuwe hoes kost behoorlijk wat geld; volgens mij heb ik er een aantal jaren geleden 220 euro voor betaald. Tja, als ik wil besparen doet zich nu weer een perfecte mogelijkheid voor. Ons waterbed kost ongeveer 120 euro per jaar aan elektriciteit omdat het een soft-side waterbed is. Een hard-side waterbed kost ongeveer 240 euro per jaar. Ook moet je elk jaar conditioner toevoegen aan het water in je waterbed wat ook nog 25 euro kost. Door een ander bed te kopen bespaar ik jaarlijks 145 euro. Heeft u een hard-side waterbed dan zou uw besparing op 265 euro uitkomen.
Toch lekker; Alleen moet ik nu wel een ander bed gaan kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten