dinsdag 18 september 2012

Koop hele broden om geld te besparen

Waarschijnlijk dat u het wel weet; een heel brood kost in verhouding veel minder dan halve broden.
Toch zijn er nog veel mensen geneigd om halve broden te kopen. Een half brood koste vorige week 1,10 euro terwijl een heel brood 1,99 kost.
U betaald dus 0,21 cent meer voor 2 halve broden.
Wat ik altijd doe is het brood in boterhamzakjes opdelen. Ik vul elk zakje met 4 boterhammen die ik dan in de diepvries doe. Elke avond, voor het slapen gaan, haal ik 1 zakje uit de diepvries zodat ik de volgende dag heerlijk vers brood heb.
Een gemiddeld gezin gebruikt minimaal 3 broden per week wat: 0,63 eurocent per week bespaart en 33 euro per jaar. Het lijkt niet veel maar alle kleine beetjes helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten