zondag 16 september 2012

Nachttarief meer gebruiken

Wij hebben sinds een aantal jaren nachttarief.
Dit betekend dat wij na 22 uur kunnen genieten van nachttarief en ook in het weekend. In het begin dat we nachttarief hadden gebruikte ik dit echt. Nu moet ik bekennen dat ik er niet meer op let. Eigenlijk is het te gek voor woorden. Natuurlijk moet ik er weer gebruik van gaan maken. Het is nu weekend en gisteren ben ik begonnen met brood bakken. Ik moet nog eens kijken of het brood lekker blijft als ik het in de diepvriezer doe maar brood bakken in het weekend lijkt mij een perfecte optie. Net zoals wassen en drogen in het weekend en de avonduren.
Ik heb mijn gsm op 22 uur gezet zodat ik elke avond een alarm krijg zodat ik niet vergeet de afwasmachine aan te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten